Kedves Látogató!

Kisebb kár érte és úgy érzi, hogy nem éri meg pereskedni? Nincs pénze pereskedni? A Pertárskereső.hu ebben segít. Keressen károsult társakat! A TV Ügyvédje riportereként többezer esetben tapasztaltam, hogy nem tudott “győzni az igazság”. Miért? Részletek...

5 db üdülési jog

2012.12.05 | Eddig csatlakozott: 21 fő Csatlakozom
Bezár
Vissza

2006-ban áprilisában kötöttem szerződést a Club Hotels International, Ingatlanhasznositó Kft.-vel /1065. Bp. Nagymező utca 3./ Az ominózus szerződés Brac 46. hét 2 fő részére szólt. /ez november 10, 12 körüli időpont. Talán már a komp sem jár/ Ez a hét 660.000.-Ft volt. Akkor még édesanyám élt, s Ő fizette, hogy majd ha nyugdijas leszek, eladom és lesz kis nyugdij kiegészités. Azóta ebből az 1 üdülési jogból lett 5, mert mindenhol azt igérték, hogy ha megveszem az ujat, /vagy átmegyek egy másik üdülési sávba, persze jó pénzért, – piros, sárga, kék, zöld, – akkor kiadhatóvá válik, vagy könnyebb lesz eladni. Igy lett az 5. Kérem szives válaszát, hogy mit lehet tenni, hogy megszabaduljak a számomra mindég csak lelki és anyagi terhet jelentő “üdülési jogoktól” Köszönettel várom válaszát. Üdvözlettel: O Istvánné

2012.12.05 | Eddig csatlakozott: 21 fő Csatlakozom
Bezár

Szóljon hozzá!

(kötelező)
(nem tesszük közzé) (kötelező)

19 hozzászólás

  1. Csak egy Olvasónak ! Tudja kedves olvasó! Ha tudjuk hogy megbotlunk, akkor másként állunk a dolgokhoz! Mi még a 2006 évben vettünk apartmant. Jó szép, hasznos.. volt! Csak változott- sajnos rossz irányba a világ! és az emberek nagyrésze is !. El akartuk adni 5 év után az apartmant. Szerződés szerint: csak a cég engedélyével lehet el vagy átadni. A cég: lemondó nyilatkozatot küldött! Kb.2 hétre már telefonon hívtak is egy eladási ” szeanszra”! 1./ Honnan tudták, hogy el akarjuk adni? 2./ Egy sokkal kedvezőbb apartmant ajánlottak megvételre.Ehhez: megbízási, lemondási,- átruházási nyilatkozatot irtak és ” beszámították” az új apartman árába!Azt gondoltuk: meg van oldva az ügy! Hát nem! -így lett 2 apartmanunk, és nem tudunk egyiktől se megszabadulni. Hiába próbálkoztak ügyvédek! Darázsfészek az egész, és nagyon komoly jogi, jogászi háttér ,- ja: és a magyar nyelv ékes szótömegei!-állnak e cégek mögött!!!!– Meglátszik, Ön még nem került ilyen, vagy hasonló helyzetbe, mert ha igen: nem így vélekedne!

  2. Ugyanígy jártam, jelenleg 2 jogom van. Kérem jelentkezzenek.irmabeck@bluewin.ch, együtt megoldjuk.

  3. Anyagi helyzetünk miatt szerettük volna eladni üdülési jogunkat.3 cég rázott át minket,a 3-nál nagyon besokalltunk!2013 júliusában az International Art kft,azon belül N. Csabával kötöttünk egy megbízási szerződést a jog eladására.(csak névrokonság,szerencsére semmi közünk ehhez a jellemtelenhez!!!)Azt vállalták,hogy fél éven belül eladják,fizessünk 290 000 ft-ot.Meg van a biztos vevő!Ha valamiért nem sikerülne még sem visszafizetik a pénzünket.Na persze!!Semmire sem reagálnak.Szeretnénk elérni,hogy ezek a cégek ne tudjanak naiv embereket kihasználni!Jelentkezzenek akiket szintén megkárosítottak!Többen győzhetünk ellenük!!Üdvözlettel:Ibolya

  4. Petréd Andor György | 2014. december 1. hétfő - 12:30

    2008-ban vásároltunk egy üdülési jogot Petnekázára.
    Az első évben felhasználtuk a jogot, de az követő években nem tudtuk felhasználni, így az eladás mellett döntöttünk.
    Találtunk Szombathelyen egy F&H Holiday Kft, aki 160 ezer Ft , megfizetésem mellet vállta az eladást.
    Mondanom sem kell ez egy klubbkártya díjja volt és csak az volt fontos a cégnek, hogy ránksózza a kártyát.
    Egy ujabb lehetőség után néztünk és találtunk egy másik céget az Eurobenefit Kft-t.
    Ez a cég azzal etetett be bennünket, hogy beszámítja a Petneházi jogunkat egy horvátországi jogba ami többe kerül 850 Ezrr Ft-val amit kofidisz hitelböl könnyen megoldolhatunk és miután eladja a horvátországi jogot, visszakapjuk a pénzünket.
    A horvátországi jogot még a nevünkre sem íraták, hol ott befizettem a regisztrációs díjjat.
    Kértem a Vas megyei Békéltető testület segitségét az ügy megoldásában, de tyz hónapja még nem sikeült az ügyet rendezni.
    Segitséget szeretnék kérni, hogy ebben a ügyben milyen megoldással lehet kibujni az egészből.
    Segitségét előre is köszönöm.
    Tisztelettel P Andor

  5. Én azon kevesek közé tartozom, aki nem akarja eladni az üdülési jogát. De ez a cég hetente 3-4-szer zaklat és már elegem van. A fogyasztóvédelemhez fogok fordulni a következetes és állandó zaklatások miatt. Nekem eddig minden bejelentésemet orvosolták. Javaslom kedves honfitársaimnak, próbálják meg.

  6. Mi nap többedjére voltam a Timeshare Austria kft. – másodlagos üdülési jogok eladásával foglalkozó(?) – irodájában. A cég CALL CENTER-en keresztül hívott hozzájuk, hogy az eladó üdülési jogomra vevő van. A céggel korábban kötöttem szerződést az üdülési jogom eladásra, tehát információjuk van arról, hogy milyen eladó üdülési joggal rendelkezem. A telefonos meghívásban is jelezték, hogy az én üdülési jogomat szeretné valaki meg venni, van rá közvetlen vevő. Mikor megjelentem be vezetett az ügyíntéző az irodájába majd arra hivatkozva, hogy van még öt perc a megbeszélt időpontig addig készítsem elő az üdülési jogom papírjait, hogy megismerje. Ezt furcsának tartottam rá kérdeztem, hogy talán nem is tudja, hogy milyen üdülési jogról fog tárgyalni velem? Azt felelte, hogy most találkozik velem először – holott a recepciós pultnál azt mondta, hogy már találkoztunk. Mondtam neki, hogy a céggel SZERZŐDÉSEM van tehát fel tudott volna rá készülni a tárgyalásra. Ekkor elment, bíztam abban, hogy utánanéz és a szerződési papírokkal, információk bírtokában tér vissza. Mikor újból megjelent, – papírok nélkül – és újból kérdezte, hogy milyen üdülési joggal rendelkezem. Ekkor kissé ideges, ingerült lettem. Ismét elmondtam, hogy szerződésben állok a céggel, tehát módja és lehetősége lett volna a tárgyalásra felkészülni. Ekkor ismét fel állt és mondat, hogy utána néz. Ekkor elszakadt nálam a cérna és azt mondtam, NA AKKOR ITT ÉS MOST FEJEZZÜK BE A TÁRGYALÁST. NEKEM NINCS IDŐM ÉS ENERGIÁM EZEKRE A FELESLEGES KÖRÖKRE. ÖNÖKNEK LETT VOLNA MÓDJUK, IDEJÜK A FELKÉSZÜLÉSRE. IDE AZZAL HÍVTAK, HOGY VAN EGY KONKRÉT VÁSÁRLÓ, VÁSÁRLÁSI AJÁNLAT. EZÉRT JÖTTEM IDE. Ekkor kijöttem az irodából, ez nagyon nem tetszett neki. Mondtam neki, hogy máskor sem keressenek meg. Hát így jártam velük.

  7. Sajnos én is tapasztaltam a Club Hotels “kedvességét”. Elhúzzák a mézes madzagot az ember orra előtt és ha vett üdülési jogot,vagy akár klubkártyát,onnantól kezdve az ügyfél magasról le van ejtve! Szívtelenek, egy csepp emberség nincs bennük és még a munkásaikkal is úgy bánnak,mint a kivert kutyákkal.Nem kell nekik bedőlni,mert más céljuk nincs csak eladni üdülési jogot jó drágán.Tudnák mit még mesélni róluk napestig. Kis csellel és okossággal le lehet őket rázni! Figyeljünk oda,hogy több átverés ne legyen!

  8. Mi is hasonlókat tapasztaltunk a Club Hotels International Kft-vel kapcsolatban. Nem akartuk elfogadni a cég meghívását, mert már a könyökünkön jön ki az egész átverés, mégis csőbe tudott húzni bennünket a telefonos kollégájuk. Szavát adta, hogy nem kell végignéznünk az ominózus filmet, nem akarnak ránksózni üdülési jogot, sem pedig üdülési kártyát több százezer forintért, pusztán egy VIP beszélgetés lesz (ilyen egy évben csak két alkalommal szokott lenni – mondta), ahol optimalizálják a mi üdülési jogunkat, ismertetik milyen lehetőségeink vannak az eladásra, esetleg bérbeadásra, ha mégis szándékunkban állna ilyesmi. Ők egy korrekt cég, ők nem kérnek előre pénzt, mint sokan, csak majd a végén, ha eladták, akkor számítanak jutalékot. Gondoltuk megnézzük, habár tájékozódtam és olvastam a cégről az itt megjelent kommenteket, de hát ne ítéljünk előre!
    Nagy kár volt! Ugyanaz az átverés, becsapás, mint már olyan sokszor! Film, újabb üdülési jog megvásárlása, mert a miénket csak ilyen feltételekkel tudják értékesíteni….stb Persze így marad az emberen akár kettő, három hét is. Amikor pedig a hozzánk kirendelt marketingesnek tudomására hoztuk, hogy nem akarunk másikat venni, hanem az érdekelne, hogy mi lenne a miénk ára, szemrebbenés nélkül közölte, hogy az értéktelen. Na ez volt az a pont, amikor közöltük, hogy minket nem erre invitáltak és fölösleges minden további győzködés. Erre az addig sem szimpatikus emberünk kezdett kissé idegessé válni, és hibáztatta a saját call-centeres kollégáját, és mosta kezeit, hogy a telefonos így palizott be bennünket. Száz szónak is egy a vége, huszonöt perc után feálltunk és eljöttünk. Újból szembesültünk azzal, hogy a Club Hotels is egy gerinctelen, inkorrekt cég. Csak elhúzzák az ember előtt a mézesmadzagot, majd ahol csak tudják becsapják, átverik. Majd pont azt az üdülési jogot fogják ők értékesíteni – ha már megvettem az övéket -, amire azt mondták, hogy értéktelen és nem lehet eladni! Tiszta hülyének nézik az embert! A történet érdekessége az, hogy ezt követően felhívtuk a telefonos kollégát, aki sajnálta, hogy így jártunk, de hozzátette, hogy higgyük el, ő csak azt mondta, amit neki kellett, se többet, se kevesebbet. Akkor ki is most a hunyó?
    Hát így jártunk! Pár évig biztos, hogy végig se hallgatjuk az ilyen telefonos invitálásokat, hiszen soha sem az igazat mondják. Mindezt azért vetettem papírra, hogy másokat megkíméljek az ilyen átverésektől.

  9. Ahogy dr. Nagy Mátyás jól írja: “A jó erkölcsbe ütköző szerződés ugyanis érvénytelen és semmis.”

    Pontosabban nem maga a szerződés ütközik a jó erkölcsbe, hanem az a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmába ütköző magatartás, amivel a szerződéskötést elérték.
    Ezt persze bizonyítani kell tanúkkal, ha van rá lehetőség hangfelvétellel és a szerződés adott időszakában lefolytatott GVH vizsgálatok jogerős határozataival.
    Mi is ezt az utat jártuk be mielőtt nem sikerült a szerződést első körben egy éven belül, megtévesztés címén megtámadva megsemmisíteni, csak érvényteleníteni.

Oldalak: 1 2